Nieuwe huisstijl
- 28-3-2018
De mogelijkheid om meerdere administraties te voeren binnen één applicatie.
Eenvoudige en heldere gebruikers interface.
Relatiebeheer, contactbeheer, klachtbeheer, agenda en documentbeheer in één applicatie.
Mogelijkheid om te koppelen naar andere oplossingen zoals bijvoorbeeld Software Gemak, Zynyo, Blue10
Modulair opgebouwd, dus eenvoudig uit te breiden naar uw wensen.
Great Vision is zeer eenvoudig up-to-date te houden. Nieuwe versies kunnen via internet zonder tussenkomst van een consultant worden geïnstalleerd.
Al uw relaties kunnen worden opgeslagen in Great Vision. Relaties en personen worden maar één keer vastgelegd en kunnen daarna overal worden gebruikt, zelfs over verschillende administraties heen. Dit voorkomt dubbel werk en verkleint de kans op fouten. Relaties kunnen vrij worden ingedeeld in categorieën waardoor een duidelijk onderscheid tussen de verschillende relaties ontstaat, terwijl deze toch overzichtelijk zijn opgeslagen in één systeem. Met behulp van filters kunt u toch eenvoudig een selectie maken om bijvoorbeeld alleen bedrijven weer te geven. Daarnaast biedt Great Vision de mogelijkheid om contactmomenten vast te leggen zoals in- en uitgaande telefoontjes, afspraken en klachten en deze direct te verwerken in opdrachtbonnen voor de verdere afhandeling van de klacht. Het versturen van mailings naar individuele relaties of groepen van relaties op papier of via e-mail is eenvoudig te realiseren.
Met behulp van het klachtenbeheer kunnen onder meer telefoontjes van relaties worden vastgelegd. Indien het om een storing gaat kan ook worden aangegeven welke medewerker en/of welke crediteur dit af moet handelen. De opdrachtverstrekking, inclusief alle door u vastgelegde gegevens, kan worden afgedrukt of per e-mail worden verstuurd. Indien u ook de Portal module gebruikt is het klachtbeheer ook online beschikbaar. Relaties kunnen op deze manier zelf klachten invoeren, en crediteuren hebben een duidelijk overzicht van alle nieuwe, openstaande en historische opdrachten en kunnen de terugkoppeling van de uitvoerder direct online invoeren waarna deze weer automatisch worden verwerkt in Great Vision.
Alle inkomende en uitgaande documenten zoals correspondentie of grafische bestanden als bouwtekeningen kunnen worden opgeslagen in Great Vision. Het is ook mogelijk om gescande documenten automatisch toe te laten voegen aan het systeem. U hoeft deze dan alleen nog maar te koppelen aan de betreffende relatie. Great Vision zorgt dat deze documenten direct in het juiste programma worden geopend. De ingebouwde rapport generator stelt u in staat om snel en eenvoudig rapporten aan te passen aan uw wensen en eisen. De rapport generator geeft u standaard de mogelijkheid om rapporten te e-mailen naar uw relaties of deze te exporteren naar elk gewenst formaat. Daarnaast kunnen alle opgeslagen gegevens eenvoudig worden samengevoegd in Microsoft Office Word documenten waardoor u eenvoudig mailings kunt maken.
Twinvision Software B.V. is sinds 1999 hét softwarehuis voor standaard- en maatwerk applicaties op o.a. administratief en logistiek gebied.
Kapelstraat 3
5741 CA BEEK EN DONK
+31 (0)492 468805