Nieuwe huisstijl
- 28-3-2018
Relatiebeheer, contractbeheer, klachtbeheer en documentbeheer in één applicatie
Wij bieden verschillende geautomatiseerde acties die uw werkdruk verlagen en dus uw dagelijks werk makkelijker maken.
Eenvoudige en heldere gebruikersinterface
Mogelijkheid om te koppelen naar andere oplossingen zoals bijvoorbeeld Software Gemak, Zynyo, Blue10
Onze prijzen zijn voor iedereen inzichtelijk en kunt u direct overwegen zonder aanvraag
De mogelijkheid om meerdere huuradministraties te voeren binnen één applicatie
Gebruik de slider hieronder om aan te geven hoeveel verhuurbare eenheden u heeft, op basis hiervan krijgt u direct een prijs per maand te zien. (Deze prijs is exclusief 21% BTW)
Voor inrichting en conversie worden extra kosten in rekening gebracht.
Heeft u nog meer verhuurbare objecten?
Reken ongeveer op € 0,50 voor elk extra verhuurbaar object.
Met de contactbeheermodule van Estate Vision kunt u al uw contacten eenvoudig en overzichtelijk beheren. U kunt alle benodigde contactgegevens registreren voor verschillende soorten contacten zoals klanten, leveranciers, organisaties en uw eigen medewerkers. Dit wordt vervolgens gebruikt om e-mails te verzenden en / of andere records aan deze contacten te koppelen.
U kunt uw complete vastgoedbezit gedetailleerd vastleggen en naar eigen inzicht indelen in groepen en complexen. In een complex worden objecten ondergebracht die bij elkaar horen. U kunt hierbij denken aan de woonruimtes in een flatgebouw, waarbij het flatgebouw het complex is en de woonruimtes de objecten. Onder een object wordt een te verhuren pand verstaan. U kunt aangeven om wat voor type pand het gaat (woning, bedrijfspand etc.), wat het totaal aantal punten voor het pand is en welke huurcomponenten er standaard aanwezig zijn. Per object kunt u de standaard huurprijs opgeven zodat bij leegstand ook huurderving kan worden geboekt.
Per contract bestaat de mogelijkheid om de hoofdhuurder, de debiteur en zelfs een partner vast te leggen. U kunt de termijn van het contract aangeven en de huurcomponenten overnemen van het object. Deze kunt u per contract nog aanpassen. Ook historische contracten worden overzichtelijk voor u bewaard. Contracten kunnen eenvoudig worden gefactureerd en geïncasseerd. Ook het afdrukken van huurcontracten met alle benodigde gegevens is een kwestie van één druk op de knop.
Met behulp van het klachtenbeheer kunnen onder meer telefoontjes van relaties worden vastgelegd. Indien het om een storing gaat kan ook worden aangegeven welke medewerker en/of welke crediteur dit af moet handelen. De opdrachtverstrekking, inclusief alle door u vastgelegde gegevens, kan worden afgedrukt of per e-mail worden verstuurd. Indien u ook de Portal module gebruikt is het klachtbeheer ook online beschikbaar. Huurders kunnen op deze manier zelf klachten invoeren, en crediteuren hebben een duidelijk overzicht van alle nieuwe, openstaande en historische opdrachten.
Alle inkomende en uitgaande documenten zoals correspondentie of grafische bestanden als bouwtekeningen kunnen worden opgeslagen bij een relatie, object, contract of contactmoment. Het is ook mogelijk om gescande documenten automatisch toe te laten voegen aan het systeem. U hoeft deze dan alleen nog maar te koppelen aan de betreffende relatie of object. Estate Vision zorgt dat deze documenten direct in het juiste programma worden geopend. De ingebouwde rapport generator stelt u in staat om snel en eenvoudig rapporten aan te passen aan uw wensen en eisen. De rapport generator geeft u standaard de mogelijkheid om rapporten te e-mailen naar uw relaties of deze te exporteren naar elk gewenst formaat.
Facturatie van de contracten kunt u uitvoeren voor alle contracten tegelijk, per complex of zelfs per individueel object. Indien achteraf een correctie nodig is, bijvoorbeeld omdat later is gebleken dat het contract slechts over een gedeelte van de huurperiode geldig was, kan dit eenvoudig automatisch worden gecorrigeerd. U kunt vooraf aan de daadwerkelijke facturatie controlelijsten draaien voor de totaal bedragen en/of uw papieren archief. Estate Vision heeft een basis administratie module aan boord welke zorgt voor het automatisch vastleggen van alle financiële boekingen. U kunt hiermee factureren, incasseren, inkoopfacturen en bankbriefjes inboeken en memoriaal boekingen maken.
U kunt meerdere huurverhogingvoorstellen aanmaken en hierover rapportages draaien om het resultaat te bekijken. Na goedkeuring van een voorstel kan de verhoging automatisch worden doorgevoerd in de lopende contracten. Vanaf de ingangsdatum worden automatisch de nieuwe contractprijzen gefactureerd. Huurverhoging kan plaatsvinden op elk individueel huurcomponent op basis van een percentage of een vast bedrag..
Wij bieden ook koppelingen naar andere applicaties:
Heeft u een andere koppeling nodig? Wees niet bang om een aanvraag te doen, wij zijn altijd opzoek naar het uitbreiden van onze bestaande koppelingen.
Twinvision Software kan alle aspecten van de implementatie van Estate Vision voor u verzorgen, van de installatie van de database en de software, import van bestaande gegevens, tot en met trainingen van de gebruikers. Samen met u bepalen we de informatie behoefte en ontwikkelen we rapporten en dashboards. Ook het opzetten en inrichten van de webportal verzorgen wij voor u.
Twinvision Software maakt gebruik van Microsoft SQL Server® om de gegevens op te slaan. Dit biedt een stabiele, snelle en schaalbare database omgeving. Estate Vision is gemaakt in Microsoft .NET en is beschikbaar voor het Microsoft Windows platform. Estate Vision kan naadloos koppelen met Software Gemak Multivers.
Neem voor meer informatie neem contact met ons op
Estate Vision, Software Gemak Multivers, contractbeheer
Twinvision Software B.V. is sinds 1999 hét softwarehuis voor standaard- en maatwerk applicaties op o.a. administratief en logistiek gebied.
Kapelstraat 3
5741 CA BEEK EN DONK
+31 (0)492 468805